Retail
Ca şi cumpărător, când treci pragul unui magazin îţi doreşti să găseşti tot ce-ţi trebuie acolo. Îţi doreşti să fii tratat frumos şi să ai o experienţă plăcută.
Studiile arată că avem tendinţa să stăm mai mult în zonele parfumate şi ne pot influenţa inclusiv decizia de cumpărare.
Conectându-vă la nivel emoţional cu clienţii le veţi oferi experienţe de neuitat, se vor putea conecta cu brand-ul vostru şi vă vor deveni clienţi loiali, alegându-va întotdeauna în detrimentul altora.
Noi vă putem oferi două variante – parfumarea de exterior care va atrage clienţii în interiorul magazinului şi parfumarea de interior care va fi responsabilă de crearea legăturii emoţionale cu clientul.
De ce să folosim parfum ambiental în retail?
În funcție de cerințele și necesitățile dvs, vă putem oferi:
- parfumare de exterior – este o metodă de atragere a clienților în interiorul magazinului sau pentru a evidenția o promoție specială
- parfumare de interior – este metoda care oferă o primire călduroasă pentru clienții dvs și, în același timp, le oferă experiențe personalizate