De câte ori ţi s-a întâmplat să simţi un anumit miros şi să-ţi trezească amintiri pe care le credeai uitate? De câte ori ai închis ochii şi ţi-ai închipuit că eşti pe o plajă cu nisip fin, cu apa scăldandu-ţi picioarele doar fiindcă ai simţit mirosul specific al mării? De câte ori ai crezut că eşti iar copil, în bucătăria bunicii, când plăcinta cu mere doar ce a fost scoasă din cuptor?

Mirosul e cel mai puternic simţ, trezește amintiri, declanşează emoţii. Cum ar fi dacă ai putea oferi clienţilor tăi experienţe de neuitat din secunda în care îţi păşesc pragul? Da, acum poţi!

Noi, echipa Scentair România, te putem ajuta să oferi acel “ceva” care să te diferenţieze de ceilalţi.

Unde am început

ScentAir a fost creat în 1994 de un inginer de imagine Walt Disney folosind arome pentru a îmbunătăți experiența din parcul tematic și de a crea o experiență unică.

Pe lângă scopul inițial de a avea o experiență unică, mai intensă asupra atracțiilor turistice, a arătat de asemenea că oaspeții au stat mai mult, s-au întors mai des și ca atare au consumat mai mult timp și mai mulți bani în parc.

Misiunea noastră

De a transforma mediile, de a comunica cu brandurile, de a crea experiențe memorabile și de a oferi conexiuni emoționale prin puterea aromelor:

  • Asigurând calitate absolută printr-un spectru larg de avantaje, tehnologii demonstrate de propagare a aromelor;
  • Suntem unde aveți nevoie de noi cu peste 700 de reprezentanți;
  • Echipa proprie de chimiști, ingineri și parfumieri;
  • Aderăm la cele mai înalte nivele de siguranță, eficacitate și performanță.
Aroma Marketing România

Arome si prăjituri

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor.
We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).